הצטרפות לדואר חשמלי | הסרת מנוי מדואר חשמלי | שלח מכתב | דף ראשי

 

 

 

 

 

קשישים אוהבים ילדים, בעיקר עירומים

 

22/05/2007 | גיליון מספר 92 | משה הלוי halemo

 

פסק דין נוסף נגד אדם שהחזיק במחשב שלו קבצי פורנו קטינים. הפעם מדובר בגמלאי חובב תמונות שמפאת גילו, ניצל ממאסר בפועל. נגד קשיש אחר הוגש כתב אישום לאחר שרכש בכרטיס אשראי קבצי פורנו בהם נראות קטינות.

 

 

א. קשיש ישלם קנס בגלל החזקת קבצים אסורים

 

ביום 17/05/2007 קיבל בית המשפט השלום בתל אביב הסדר טיעון בין נאשם לבין פרקליטות המדינה. על פי כתב האישום, החזיק הנאשם, מאות רבות של תמונות בהן נראים קטינים בסיטואציות מיניות שונות.

 

הנאשם, דורון מיכאל, הוא קשיש בן 71 (יליד שנת 1936), פנסיונר מתע"ש, ללא עבר פלילי כלשהו. החקירה נגד הקשיש נפתחה, כמו ברוב המקרים, בעקבות פנית חוקרי FBI מארה"ב למשטרת ישראל.

 

על פי הודאת הנאשם, הורדו תמונות הפורנו בהן נראים קטינים, מרשת האינטרנט. האישום מתייחס להחזקה בלבד של תמונות, אשר החזקתן היא עבירה לפי סעיף 214 (ב3) לחוק העונשין, התשל"ז 1977, שבצידה עונש של שנת מאסר אחת.

 

לטענת סנגורו של הנאשם, האחרון לא ידע על האיסור הפלילי הקיים בחוק הישראלי בצפיה בדלת אמותיו בחומרי תועבה בהם נצפים ילדים מתחת לגיל 10, אלא הבין זאת רק לאחר שנתפס. לטענת הנאשם, הוא מביע חרטה והוא מתבייש במעשיו.

 

השופט חנן אפרתי כיבד את הסדר הטיעון. השופט אפרתי הרשיע את הנאשם וציין כי האחרון הודה, שיתף פעולה עם חוקריו וחסך מהיחידה החוקרת ומבית המשפט זמן דיוני יקר. בית המשפט ציין את העובדה כי החומר שנתפס אצל הנאשם לא הופץ בפומבי, אלא הוחזק במחשב ובתקליטורים בלבד.

 

בית המשפט גזר על הנאשם 12 חודשי מאסר על תנאי למשך 3 שנים. כמו כן הטיל עליו קנס כספי בסך 10,000 ש"ח מחולקים ל 5 תשלומים שווים, או 4 חודשי מאסר תמורת הקנס. כמו כן הוטל על הנאשם לחתום על התחייבות כספית להמנע מביצוע עבירה דומה למשך שנתיים. ההתחייבות לוותה בהתחייבות כספית בסך 20,000 ש"ח.

 

את החקירה ניהל מפלג עבירות מחשב של יאח"ה (פא 233/06).

 

 

פ 2576/07, שלום תל אביב, מדינת ישראל נגד דורון מיכאל

פסק דין מיום 17/05/2007, של השופט חנן אפרתי

state_vs_doron.htm

 

 

 

ב. כתב אישום נגד קשיש שרכש קבצי פדופיליה

 

נגד אדם יליד שנת 1946 הוגש כתב אישום בגין החזקת קבצי פורנו בהם נראים קטינים. כתב האישום הוגש לבית המשפט השלום ברמלה ביום 29/04/2007 על ידי עו"ד אילן שדי, סגן פרקליט מחוז מרכז.

 

על פי כתב האישום, החזיק הנאשם מחשב המחובר לרשת האינטרנט. בתאריכים לא ידועים עד למועד תפיסתו בחודש פברואר 2007, גלש הנאשם לאתרי אינטרנט שונים המוכרים כאתרי פדופיליה המחזיקים תמונות וסרטים.

 

על פי כתב האישום, הזמין הנאשם מאותם אתרים, תוך שימוש בכרטיס האשראי שלו (ישראכרט), כ 7,000 תמונות פורנו בהן נראות קטינות בעירום מלא ובתנוחות מיניות. כמו כן העביר 800 סרטי וידאו של קטינות בעירום מלא ובתנוחות מיניות. את ההעברה עשה למחשבו עשה באמצעות הדואר האלקטרוני. השמירה נעשתה על המחשב הנייד שלו.

 

כתב האישום אינו מפרט את גילן של הקטינות באותם סרטים ותמונות.

 

כתב האישום מייחס לנאשם עבירה של החזקה אסורה של פרסומי תועבה בהם נראים קטינים, עבירה לפי סעיף 214(ב3) לחוק העונשין, שבצידה שנת מאסר אחת.

 

החקירה בוצעה במפלג עבירות מחשב של יאח"ה.

 

 

פ 1772/07, שלום רמלה, מדינת ישראל נגד רישרד שידלו

כתב אישום מיום 29/04/2007 על ידי פרקליטות מחוז מרכז

state_vs_shidalo.htm

 

 

 

 






 




 
 


 

 

 

 

 


 

תגובות הקוראים