הצטרפות לדואר חשמלי | הסרת מנוי מדואר חשמלי | שלח מכתב | דף ראשי

 

 

 

 

 

חברת 012 סמייל בשירות הזבלנים והפדופילים

 

07/04/2010 | גיליון מספר 112 | משה הלוי halemo

 

אצל ספקית האינטרנט 012 סמייל לא רואים בעיה מיוחדת במשלוח דואר זבל לאחרים ובאירוח אתרי פדופיליה. אם תפנו לאנשי החברה ותתלוננו על קבלת דואר זבל לא רצוי ועל הפצת תכנים פדופילים, הם לא יראו בזה בעיה מיוחדת. 012 סמייל אפילו מציעים: סננו אותנו.

 

 

התחרות בשוק ספקיות האינטרנט כנראה קשה מאוד, אחרת קשה להסביר איך ספקית אינטרנט ותיקה כמו חברת 012 סמייל תקשורת, מיסודה של אינטרנט זהב, החליטה להמר על סוג מסויים של משתמשים מוקצים: זבלנים ומפיצי תועבת קטינים.

 

כאשר אזרח רגיל ו/או עסקי יבקש להתחבר לאינטרנט דרך אחת מספקיות האינטרנט, הוא ייאלץ לחתום או לאשר הסכם בינו לבין החברה, בה הוא מתחייב כלקוח שלא להפיץ דואר זבל לאנשים שלא ביקשו זאת במפורש ולעמוד בדרישות מסויימות של החוק ולא לבצע מעשים פליליים באמצעות החיבור לאינטרנט.

 

גם אם הלקוח לא התחייב במפורש שלא לבצע מעשים פליליים, אם ספקית האינטרנט תקבל תלונות חוזרות ונשנות עליו, כמו למשל שהוא עוסק באירוח אתרי פדופיליה ו/או הפצת התועבה הזאת למנויים של חברות אחרות, בשלב מסויים היא תאלץ לנתק אותו מהשירות על מנת שהספקית עצמה לא תנותק משירותים אחרים בעולם.

 

כמו לכל ספקית אינטרנט בעולם ובישראל, גם לחברת 012 סמייל יש מחלקת אביוז, לשם ניתן להפנות מכתב נזעם, אם בגין דואר זבל שקיבלתם או מכתב שמכיל תמונות של קטינים מקיימים יחסי מין. אך בניגוד לחברות אחרות, מחלקת אביוז מגנה בחירוף נפש על הזבלנים המחוברים לשירות שלה ושוכבים על הגדר בשביל הפדופילים שמשלמים כסף טוב על אירוח אתר פורנוגרפי רציני.

 

במחלקת האביוז של 012 סמייל יודעים להציע שלל עיצות טובות לנפגעי הזבל והפורנוגרפיה מבית היוצר של מנויי 012 סמייל: את הזבל שאתם מקבלים מהם, אנשי האביוז של 012 סמייל מציעים לכם לסנן בעצמכם; בעניין הפדופיליה, אנשי 012 סמייל יבדקו מדגמית את התמונות המתועבות ויסבירו לכם שבכלל לא מדובר בקטינה, למרות שיש לה גשר על השיניים והיא מוצצת איברי מין ורודים של גברים שעירים, ובכלל מדובר בפורנו לגיטימי לחלוטין.

 

מדיניות התשובות ההזויות של חברת 012 סמייל אינה ברורה, בעיקר בגלל הפרסומים האחרונים של החברה למנוייה הקיימים ואלה שאינם קיימים ומבקשים להתחבר, על אתיקה שהחברה מנסה להנהיג בקרב משתמשיה: להשתמש בצורה אתית במשאבי האינטרנט של החברה.

 

ב 012 סמייל, אולי מטעמים כלכליים, לוקחים את הצד של הזבלן ושל הפדופיל המחוברים למשאבי החברה, ומנפנפים כל נודניק שסופג תעבורה של דואר זבל הכולל פורנו רגיל ופורנו קשה עם קטינים מנוצלים מינית. באחד התשובות הם מציעים לנפגעים פשוט ללכת למשטרה ולהתלונן, ולהניח לנפשם של עובדי מחלקת אביוז.

 

אם אתם חלילה מנויים של חברת 012 סמייל, ואתם נגד ניצול של ילדים ונשים שנאלצים לקיים יחסי מין בכפייה, אולי כדאי שפשוט תתנתקו מהחברה המגעילה והמנצלת הזאת. 012 סמייל אינה ראויה שמנוייה ההגונים יממנו את הפדופילים ואת הזבלנים שמתארחים אצלה.

 

 

 

 

 

 


 








 

 

 

 

 










תגובות הקוראים